BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, 18 July 2011

kejadian mase BERSAHUR !

hari ni 19/7 aku puase ganti lahh kann .
then , mase nak berbuka boleh tak aku terrBANGON lambat .
lagi 10 minit nak azan macam tu .
aku pon kelam kabot gosok gigi and others .
then , mase nak makan pulak tetibe je ade orang call aku .
so , aku pergi angkat call tu dulu .
bila dah habes OTP lagi lime minit je nak makan .
aku lagii lahh kelam kabot , mane taknye dalam rumah aku je yang puase :)
mak aku dah membebel cakap , LAIN KALI BANGON LAMBAT LAGI YE ANGAH .
aku diamm je , bilaa aku dah makan then dah nak habis aku minum lah air , tetibe aku dengar azan dalam TV , aku minum lajuu gilee sampai tempat aku azan , sumpah aku tak pernah seKELAM KABOT niey kalau bersahur :)
kboii <3

0 comments: